pintu DOREMON




pintu DOREMONkorang cuba byangkan mcm mna la nk msuk ke pintu 2..emm pintu 2 bru aku snap kat tmpat aku keje..haha..mmg benar mang ajaib kan..sama2 fikir n renungkan lah betapa cerdik nye manusia zaman skrg

7 bebelan:

DIVA sopan said...

pintu per tue???
tp cantik la dekorasi tmpt tue,..
huhuu

Ieda the Rainbow Princess said...

Salam..Dark..pin2 tu dkt dinding ke?Dinding dkt pin2?!Dkt tangga ke tuh?Mcm tinggi je,caner nk masuk..Eisshh..x fhm..

DarK_sHadow™ said...

mst la pin2 kat dinding..mana ada dinding dkt pin2..apa la Ieda the Rainbow Princess nie..e2 la nma nye pin2 ajaib..haha

DarK_sHadow™ said...

DIVA sopan :of course la cntik..tgk la tmpat keje spa..haha

Ieda the Rainbow Princess said...

Hahaha..mmg le pin2 kt dinding,dinding kt pin2..Ehh..pening dh..Maksud saya knp pintu tu mcm tinggi je letaknye..Camane nk masuk??

~me azue~ said...

pintu tu letak kat situ as da bilik disebaliknya..well...memang da bilik..tp u cant out from there through th door..as kalo korg kluar dr pintu tu dar bilik tu..kmpem jatuh...rite x dark? hahahahha....kenap la aku boleh pk mnde berbelit ni...

DarK_sHadow™ said...

ntah...xthu la me azue...aku pn xsmpt nk kaji lg bnda membelitkn nie

click2!!